Termenii si conditii generale prevazute in continuare se vor aplica tuturor vanzarilor de catre I.I. GHINEA IRINA ANAMARIA prin intermediul magazinului virtual www.fitofarmaciarecolta.ro
I.I. GHINEA IRINA ANAMARIA depune eforturi pentru mentinerea corectitudinii informatiilor expuse pe SITE. Cu toate acestea, avand in vedere posibile erori cu privire la aceste informatii, I.I. GHINEA IRINA ANAMARIA precizeaza ca imaginile produselor pot avea caracter informativ, iar produsele livrate pot diferi de imagini in orice mod, datorita modificarii caracteristicilor, design-ului, fara notificare prealabila de catre producatori. De esemenea, unele caracteristici sau pretul produselor prezentate pe SITE, pot fi modificate de catre SOCIETATE fara preaviz sau pot contine erori de operare.
COMANDA: reprezinta un document electronic, generat ca urmare a accesarii SITE-ULUI de catre un CLIENT, ce intervine ca forma de comunicare intre I.I. GHINEA IRINA ANAMARIA si CLIENT.
CONTRACT: reprezinta o COMANDA confirmata de catre I.I. GHINEA IRINA ANAMARIA, prin care este de acord sa livreze CLIENTULUI produse si servicii, iar CLINETUL este de acord sa efectueze plata acestora.
COMANDA minima pe SITE este de 3,00 lei (TVA inclus).
UTILIZATORII/CLIENTII acestui SITE sunt rugati sa citeasca cu atentie termenii si conditiile de utilizare urmatoare.
Termenii
si conditiile urmatoare sunt considerate a constitui prevederi minimale
aplicabile, utilizarea SITE-ului supunindu-se de drept prevederilor
generale ale legislatiei in vigoare.
Termenii si conditiile de utilizare pot fi modificate oricand prin actualizarea prezentului SITE, aceste modificari devenind obligatorii cu efect imediat pentru toti UTILIZATORII/CLIENTII.
Prin accesarea SITE-ului UTILIZATORII consimt sa respecte termenii si conditiile prezentate in continuare precum si legislatia aplicabila.
DERULAREA OPERATIUNILOR DE VANZARE PE SITE. CONTRACTUL
Prin lansarea unei COMENZI pe SITE, CLIENTUL este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care I.I. GHINEA IRINA ANAMARIA isi deruleaza operatiunile pe SITE.
Daca I.I. GHINEA IRINA ANAMARIA confirma executarea unei COMENZI, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor COMENZII. Acceptare comenzii de catre I.I. GHINEA IRINA ANAMARIA se considera finalizata atunci cand exista o confirmare electronica (e-mail) si verbala (telefonic) din partea vanzatorului catre CIENT, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia din urma.
I.I. GHINEA IRINA ANAMARIA nu considera in nici un moment o COMANDA neconfirmata ca avand valoarea unui CONTRACT.
Asadar, CONTRACTUL intra in vigoare la confirmarea COMENZII de catre I.I. GHINEA IRINA ANAMARIA .
Prezentele termene si conditii generale de vanzare vor sta la baza CONTRACTULUI astfel incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de garantie, Certificatul de conformitate, fise tehnice, buletin de analiza ( dupa caz) emise de catre I.I. GHINEA IRINA ANAMARIA sau un furnizor al acestuia.
OBIECTUL CONTRACTULUI.
Obiectul CONTRACTULUI îl
constituie produsul/produsele si serviciile cu privire la care CLIENTUL
si-a exprimat optiunea de a le cumpara, prin generarea unei COMENZI pe
SITE confirmata de catre I.I. GHINEA IRINA ANAMARIAL.
Produsul/produsele are/au caracteristicile mentionate de catre SOCIETATE pe SITE.
PRETUL CONTRACTULUI.
Pretul
produsului/produselor este acela mentionat pe SITE. Pretul poate fi
modificat de catre I.I. GHINEA IRINA ANAMARIA, in orice moment, fara preaviz.
Pretul produselor afisate in cadrul site-ului www.fitofarmaciarecolta.ro includ TVA
MODALITATEA DE LIVRARE.
I.I. GHINEA IRINA ANAMARIA isi va îndeplini obligatiile contractuale în termen de cel
mult 30 zile de la data la care a comunicat CLIENTULUI mesajul de
confirmare referitor la COMANDA. In cazul in care nu poate executa
CONTRACTUL din cauza ca produsul nu este diponibil, SOCIETATEA va
informa CLIENTUL despre aceasta situatie.
I.I. GHINEA IRINA ANAMARIAL poate livra CLIENTULUI un produs similar avand
acelasi pret, în situatia în care produsul solicitat initial nu este
disponibil, numai dupa informarea si cu acordul CLIENTULUI.
Produsul
va fi livrat CLIENTULUI printr-o firma de curierat sau poate fi ridicat
din magazin( punct de lucru Focsani – piata MOLDOVEI,nr 25,vrancea ) conform optiunii CLIENTULU
MODALITATEA DE PLATA
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in COMANDA.
I.I. GHINEA IRINA ANAMARIA va emite catre CLIENT o factura pentru produsele
si serviciile ce urmeaza a fi livrate, obligatia CLIENTULUI fiind sa
furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu
legislatia in vigoare.
Plata in numerar: Plata cu numerar se face in lei la ridicarea produselor din magazin.
In
cazul livrarii produsului printr-o firma de curierat, plata produsului
se face direct catre firma de curierat pe baza de chitanta.
I.I. GHINEA IRINA ANAMARIA atentioneaza CLIENTII ca in cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre SOCIETATE sa permita CLIENTULUI deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii contravalorii a acestora.
Ordin de plata: Plata prin Ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de I.I. GHINEA IRINA ANAMARIA, in urma confirmarii telefonice a comenzii cu un consultant de vanzari.
plata online: se face anticipat prin intermedul portalului mobilpay
Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii.
I.I. GHINEA IRINA ANAMARIA va asigura ambalarea corespunzatoare a bunurilor si va
asigura transmiterea documentelor insotitoare la CLIENT.
Proprietatea asupra produselor si serviciilor va fi transferate CLIENTULUI la momentul efectuarii platii.
Potivit legislatiei in vigoare, consumatorul are dreptul sa notifice în scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, în cazul prestarilor de servicii, de la încheierea contractului.
Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.
Asadar, consumatorul are dreptul de returna produsul achizitionat, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucratoare de la primirea acestuia, cheltuielile de returnare fiind suportate de client .
Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.
In cazul în care produsele a caror returnare se solicita prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgârieturi, lovituri, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
În cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face in cel mult 30 de zile de la retur.
- Produse nefunctionale in primele 24 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari
Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la
receptia efectiva, ridicare de la magazin sau receptia la domiciliu
prin curier - puteti reclama acest lucru si solicita returnarea
produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou.
Pentru
produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea
prin curier, va recomandam sa refuzati curierului receptia . De
mentionat curierului in scris motivul refuzului- colet deteriorat .
- Produse ce v-au fost livrate gresit
Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de I.I. GHINEA IRINA ANAMARIA .
NOTA
In toate cazurile de
mai sus, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite,
in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele
originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de
nevandabilitate duce la refuzarea returului.
- Produse defecte in perioada de garantie
Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi
returnate la I.I. GHINEA IRINA ANAMARIA daca a fost emis pentru ele un Certificat
de Garantie .
Produsele care prezinta defecte in perioada de
garantie vor fi prezentate intr-un centru de service al producatorului
daca a fost emis pentru ele un Certificat de Garantie din partea
producatorului.
Informare si suport
Posibilele situatii aparute post-vanzare care vor fi tratate de departamentul Relatii Clienti sunt:
- produse livrate incomplet sau incorect,
- livrari intarziate,
- produse ce nu sunt functionale la receptie sau in primele 24 de ore de la receptie
Pentru detalii referitoare la cazurile ce fac obiectul activitatii acestui departament ne puteti contacta la :
Tel: 0762457865
Inserat; Mesaj catre recolta@icloud.com cu subiect „reclamatii-sesizari”